Thursday, January 12, 2012

bosan jadi baik. jadi jahat best jugak

salam

lama menyepi. bukan apa, terlalu sibuk dengan pelajaran. ni da mula cuti semester. ada banyak benda nak cakap tapi tak pa. tunggu dulu apa pun. yang post ni nak cakap pasai satu nukilan artistik (ceewahh) seorang sahabat. pendekatan yang digunakan memang cantik. harap dapat amik faedah dan manfaat dari penulisan dia ni la ek. hehe

nak merompak biar kena tempat. hehe
Penat jadi baik?? Jom jadi Jahat..


"haish"..
apa lagi??mengeluh la ramai2..saya tahu ada ramai yang dah penat jadi baik..
penat sangat kan??sbb bila kita buat baik orang x nampak..
so kali ni mr.weird nak menyeru korang semua untuk berbuat JAHAT..
ye..mari kita ramai2 berbuat JAHAT..
kat sini ader beberapa kejahatan berserta cara yang paling jahat yang mmg akan dipandang oleh Allah..

1.merompak..
di sini saya menekan kan supaya kita merompak dengan bersungguh2, dimana kita perlu mengaut semua keuntungan yang boleh kita dapat..jom kita rompak rahmat Allah..kita kaut semua rahmat, nikmat yang Allah beri kepada kita..jangan biarkan sikit pon pembaziran berlaku..





cinta kaw-kaw. jangan bagi peluang
2.couple..
jangan main2..couple nie bukan kaple yang biasa2 tau..couple nie kne dengan penuh nafsu..

supaya kita dapat sepenuh nikmat couple tuh..kita in relationship dengan Allah..pasti kan kita sentiasa rapat dengan Allah..x kira pagi, petang, or malam..nak tido pon kne rapat ngan Allah..dan yang paling penting on9 dengan Allah lima kali sehari untuk meningkatkan lagi rase kasih sayang tu..khusyuk tau..


3.membunuh..
tikam dalam dalam. baru ada umphh
dekat sini da lebih serius..so take notes k..task die susah sikit..bunuh segala nafsu dan godaan yang boleh mendatangkan kebaikan kepada syaitan yang direjam..INGAT!!jgn sesekali beri peluang kepada syaitan ..    

4.jadi lah manusia yang menyusahkan..
cam pelik pula kejahatan yang ke 4 ni..xper2..task tuk kejahatan yang keempat nie senang sikit..cara dia, mulakan setiap perkara dengan Bismillah ataupon doa..so kat sini kita boleh menjadi seorang yang menyusahkan syaitan..

rasanya 4 pon da cukup kot..banyak2 naty jadi masalah plak..biasa lah..menyeru kepada kejahatan..tp kne ikot ape yang di pandukan di atas..kalau x ikot..x jahat la..selamat mencuba.. ^^





No comments: