Saturday, January 8, 2011

DARIII KIRI..CEPAT JALAAAANNNNN!!!!

salam
haha..tajuk ini memang mengingatkan tentang kenangan kawad kaki dulu. teringat nak tulis sebab bangun pagi ni, tengok ramai yang siap nak ke taklimat koko apa ntah yang pastinya aku tak terlibat. sebenarnya bukan nak cakap pasal kawad ni tapi apa yang pastinya adalah saja nak cakap apa yang patut kita buat kalau ada sesuatu terjadi seperti situasi aku ni. sebelum tu, aku nak mengaku salah sebab apa yang terjadi itu adalah salah aku. dan aku tak terkejut kalau dia akan membenci aku. apa yang aku nak nasihhatkan adalah kalau ada hubungan tu, pastikan jangan terlalu EMO, sensitif, stalk dan memaksa. ini yang aku belajar. haha(macam sekolah plak) tapi inilah kenyyataannya. disebabkan semua itu aku buat, inilah jadinya. hati wanita yang aku sayang itu telah hilang dari menjadi genggaman aku. kalau boleh, aku harap dia boleh baca benda ni. tapi masalahnya dia tak akan baca dan aku pasti tentang itu. dia tak akan baca...





No comments: