Saturday, January 1, 2011

TAHUN BARU 2011

SALAM
selamat tahun baru 2011, tahun ni semangat ni. sebab apa, hari pertama banyak keja da siap, assignment, siap, nak beli printer, siap, utang kawan, beres, haha. setel segala. cuma tahun ni rasanya nak kena bina keyakinan diri balik. terlalu down sangat tahun lepas. entah kenapa. apa yang pasti, kena selalu pandang ke hadapan. aku akan berubah untuk menjadi seorang yang lebih tabah, bijak, not emo, dan yang paling penting lebih beriman. kalau ble nak tawan hati seseorang balik. ada buat salah ngan dia. apa pun, biar masa menjadi penentu.hah. taun baru sambut sensorang dalam bilik tengah malam sambil layan lagu jiwang. haha. pulun siapkan assignment sensornag...da siap, main facebook. nak orang komen pasal aku. punya banyak orangf komen, ayatnya lebih kurang. antaranya:

memula kenal ingatkan bapak budak mana datang daftar
              memula aku jumpa ko aku takut sebab ko nampak garang
tuakah aku??
aku dah cuak tengok ko masa orientasi, nampak gagah semacam (pfftt)


dan macam macam lagi.. apa pun, terima kasih kepada semua anda adalah cermin kepada diri saya. terima kasih. doakan tahun 2011 ini menjadi tahun yang cemerlang dan tahun kebangkitan aku kembali.

No comments: