Tuesday, July 26, 2011

sepi

salam

kekadang, aku terfikirkan sesuatu. bodoh pun ada, bangang tu lagi la. kita dah tau da apa kesan sesuatu benda tu kalau buat, tapi masih nak buat jugak. kita dah tau kalau kita mula main dengan hati, maksud aku kita da mula nak sayang orang, kita sendiri akan terluka. macam letak pisau yang tajam ataas hati. gerak sikit ja, luka hati tu. bukan tak tau kesan jangak amsa pendek panjang dia. tapi masih nak ambil risiko. betui, kalau hidup tak ambil risiko, tak merasa nikmat sebenar hidup.maslahnya aku tak kuat nak hadapi kenyataan yang benda aku harap sesangat akan hilang macam tu. dan aku tak faham dengan diri aku sendiri. otak kata jangan, sebab otak nampak da apa akan jadi. tapi hati aku?? tubuh aku tetap ikut hati berbanding otak. hasilnya, tekanan. da la sesorang dok kat rumah, dengan tak tau nak buat apa. semua bend aaku buat aku rasa tak kena,. sehinggakan duduk saja pun aku rasa tak kena. aku nak hidup cara hidup. bukan hidup cara mati.memang orang akan kata' huk aloh, benda kecik pun nak buat terok. hidup chill la. yang hang dok buat jiwang terok dah pasai pa. ' well ,satu benda ja aku nak kata. hang mai dok dalam tempat aku, suasana hidup aku, . hang try hidup macammana aku hidup. kalau hang boleh, lepas tu hang mai habaq kat aku macammana nak hidup. hang ngan aku lain cara. saiz pinggang pun da lain. no ic pun da lain. jangan nak anggap hidup orang lain senang macam hang la. bull shit kalau hang boleh survive kalau hang jadi aku.

No comments: