Wednesday, September 28, 2011

saya mahasiswa....

salam

lama beno tak melawat. almaklumla, sibuk dengan benda lain, dengan internet pun da macam siput (tak boleh sebut) , makanya masa ni la baru nak lapang sikit nak menulis..''

baik, pada tanggal 4-09-2011, maka bergeraklah aku dari negeri jelapang padi ke negeri batu bersurat...haha, skema, dapat tawaran di UniSZA. asal tesl, dapat english. jadi la, asalkan sama bidang lagi. sekarang aku di sini la. ngaji english, ada jugak kelas bm aku masuk. pi mai pi mai, da dekat sebulan aku di sini, belajaq macam biasa. aku bawak moto da. hehe, senang sikit nak ke kelas. apa benda nak cerita, x banyak sangat yang menarik. sama ja la memana pun kalau ngaji kat universiti, sama ja. cuma suasana sini x la macam uitm dulu. senang cakap, tempat aku ni memang tempat belajar. no joli-joli k..

amacam? macho x..

ada yang kenal ke dalam gambaq ni?

aku yang mana? yang BESO tu...




2 comments:

MESSYSERABUT said...

best la dh masok degree.. kita ni dok kontang kanting lagi.. huhu

blankas92 said...

kontang kanting amenda, da masuk ipg tu kira konpom cikgu da tu