Sunday, February 20, 2011

a long and hard 2 week

salam.
keletihan yang amat terasa., mau tidak nya, selama dua minggu lebih asyik tetiap hari dengan latihan drama ngan buat props. letih ya amat...sampai terlupa nak promote drama sendiri dalam blog.
inilah drama yang diperformkan oleh kelas aku. tengok la nama aku kat mana. haha.. ingat senang nak buat keja tu. sebenarnya bukan tu saja keja aku. banyak keja len aku kena. prop pun aku gak kena buat.( rreramai la makananya) dan ada la lagi benda len. letih yang amat tu fikirkan sendiri la. ngan replacement class, class, assignment, discussion, presentation. pergh., tapi tak pa. semuanya dah berakhir. pada 19 february hari tu, da selesai segalanya., kini tunggu nak final exam saja. kendian balik rumah, CUTI 6 BULAN.hahaha.mana nak cari cuti lama tu. mau kurang kecil la aku jadinya. apa-apa pun, banyak lagi kerja yang belum selesai, dramatizing, persuasive speech and so on. berbekalkan doa, harap dapat la harungi segalanya.hehe. x dak apa pun. hanya sekadar nak lepaskan stress je. banyak sangat keja..ok. takat ni dulu k...

No comments: