Friday, October 22, 2010

조용한

조용한..
aku  tak tahu kenapa. aku rasakan hati ni da semakin serabut. sepatutnya blog ni dijadikan tempat meluahkan berita atau cerita gembira tapi aku tak berapa nampak apa yang gembira bila dalam keadaan begini. kebenarannya aku rasa amat terhina. tapi apa aku nak kata.memang salah aku. jadi aku harus biarkan waktu memulihkan segalanya yang berlaku dalam hati ini. apa yang perlu aku buat sekarang adalah TUMPU perhatian kepada apa yang patut aku tumpukan. buat masa sekarang, pelajaran. itu yang paing utama. aku kalau boeh nak pergi jejauh, biar orang lupakan aku. lagi senang. kembali aku dari pengajian sebagai orang baru yang tiada siapa  peduli. tapi bila fikir balik, itu da macam melarikan diri dari masalah daripada menghadapi masalah. apa boeh aku buat, aku mungkin kuat luaran tapi hati aku tak. benda remeh selalunya mengganggu aku. aku tak paham dengan diri aku sendiri. tapi aku dapat paham diri orang lain( agak r) . kalau boleh aku putarkan edaran masa dunia, nak aku elakkan dari jadi gitu dan jaga dia dengan sebenarnya. pastikan dia bahagia dan rasa selamat bila dengan aku. tapi aku bodoh. kesalahan yang aku buat membuatkan lebih benci dia pada aku. aku tak salahkan dia kerana aku yang bersalah dalam hal ini. kaau aku dalam temoatnya pun pasti aku akan berasa demikian. peluang yang aku harapkan tak mungkin kembali. dia tak mungkin menjadi pelengkap rusuk ini. memang bukan dia yang bersalah, hanya kerana aky tak dapat menahan diri aku menjadikan segalana musnah. dia da cuba bagi peluang kepada aku tapi aku yang mengsia-siakannya. maafkan aku.semoga kau selalu bahagia...

No comments: