Friday, November 5, 2010

nostalgia lama

salam.
ni yang malas ni. hari ni aku bersama beberapa kawan sekolah lama dulu g mandi sungai sambil ber bbq. pergh.. dekat 6 ekor ayam + 3 paket sosej+ 3 paket isi ketam+ 1 kg daging lembu (rusuk) + 1 paket besar otak-otak. yang nak makan 7 orang ja. hah..memang bedal habis la.. masa mandi kat sungai memnag best r. air sejut yang amat sampai lenguh badan aku. memang best bila ada member bersama. dalam keta, macam biasa, mula la nak bersembang. topik yang agak best. ni gara2 ada member pasang lagi ( jangan ucap selamat tinggal) . keluar ja lagu ni, ramai yang mula nak kata dan tanya kenangan pada lagu yang ada. mula la bercerita. aku ngah drive ni dengar ja la kan. teringat jugak kenangan tentang lagu ni. memang banyak kenangan dia. kalau tak salah lagu ni dari aku kecik lagi. abang aku pun minat jugak lagu ni. cuba hayati lirik dia...


Ku mencari, Ku mencari
Apakah salahku
Kau buat ku termenung seorangan
Dalam diri sangsi, Akhirnya begini
Perpisahan tak kuduga

Ku mengerti, Ku fahami
Keputusan diri
Biar saja aku sebegini
Permintaan terakhirku, Jangan kau lafazkan
Simpan saja kata-kata

( korus )
Jangan diucap elamat tinggal
Jangan kau ucap selamat tinggal
Jangan diucap selamt tinggal
Kepadaku...

Walaupun seketika... Walaupun sekelip mata
Simpan saja kata-kata, Ke akhir hayat yang ada
Walaupun seketika... Walaupun sekelip mata
Simpan saja kata-kata, Ke akhir hayat yang ada


memang bermakna kan? kalau anda ada kenangan anda sekali, jom kongsikan bersama..hehe..

No comments: