Wednesday, April 6, 2011

jangan sampai hilang hormat....

salam
haha, hari ni, masuk kerja yang aku sayang sangat tu...(pfffttt...) lambat sket sebab hantar kak aku ke stesyen keretapi. da la dua orang ja yang buat opening restoran. sorang buat doh, aku dok bukak make-table n aux. memang la lambat sket sebab aku dok prep barang yakni dok potong bawang, tomato, cili belanda n so on. mai ja bos kawasan ni, terus nak melenting. kalau nak marah saja aku tak kisah sangat, biasa la, dia bos, tapi sampai nak mencarut apa da hal.

tak perlu mencarut,,,

kenapa perlu mencarut.?? satu benda yang amat tak faham. perlu ka mencarut semata-mata nak ekspresikan rasa yang extreme? adakah dengan mencarut tu menjadikan anda seorang yang hebat dan gempak???
TAK GEMPAK PUN KALAU MENCARUT!!!!

kalau nak ekspresikan rasa marah ka, benci ka, seronok ka, atau apa saja yang berkenaan emosi, tak perlu nak tonjolkan sangat. bukan orang kisah pun. cuba belajar rilex dan bak kata member aku, 
\
chillax brah!!!
 'hidup kena chill selalu,'

perlu di ingatkan, mencarut tak menjadikan anda di pandang mulia. ingat la. bahasa menunjukkan bangsa dan peribadi diri,kalau kau mencarut, maknanya perangai dan sifat kau pun macam yang kau mencarut tu la.cuba bawak bertenang k.chillax...



No comments: