Sunday, April 3, 2011

good bye memories,

salam
hadoih, lama betul baru ada masa nak update pasal habisnya sesi pembelajaran aku di UiTM shah alam ni. haha.l tak sempat. kenapa tak sempat, masa dok pk nak tulis ni ngah final exam, jadi biar dulu. then bila habis final ingat nak teruskan dengan usaha ini tapi kena balik kedah amik keta plak untuk amik barang. mak ayah keja, x sempat nak amik. then, lepas dinner, rasa sayu plak. tak bukak tenet terus and then terus balik kedah. da sampai kedah, internet connectiomn kat umah plak ada masalah, x bley nak connect sebab wifi router rosak. call la tm semata2 nak minx tukar. jadi da ok da ingatkan bley la nak buat, tapi da stat keja, terus tak sempat.tapi terima kasih kepada ex-groupmate, Fatin Nur Syahira yang mintak aku tulis post baru. heh. kalau tak aku memang lupa da.

baik, kita hentikan di situ sesi penyampaian hujah yang bosan itu, yang pastinya, Selamat Tinggal Asasi TeSL UiTM Shah ALam. terima kasih bebanyak kerana banyak pengalaman dan pelajaran yang aku pelajari sama ada dalam konteks akademik ataupun dalam kitaran kehidupan. banyak yang gumbira kan hati dan tak kurang yang menghiris perasaan, haha. kawan2 yang baik dari sem 1 sampai sem 2 tu, macam-macam karenah manusia jumpa. tak lupa jugak kedai makan peberet, selalu pi situ, tang mana, apa lagi kalau tak lain tak bukan kat food court kedai alhamdulillah. memang best.





baru perasan, kenapa alham ngan dulillah tu jauh ek? x pa la. x kisah pun. kendian , sebelum final, banyak jugak la xtvt yang kami sekelas buat. antaranya mandi di ulu yam..

gemok kan aku? biasa. ada aku kisah.haha

haha, memang best., pi mandi lepas tension lepas test, haa. tak lupa jugak lepas yang ni, ada ke tempat lain, ke mana?ke tangkap gamba kelas la. tapi tak pasti lepas mandi di sana ka ke mana..



ada yang berkenan dalam ni..hehe..gila obvious.
kendian makan sate untuk sambut birthday Abdul Munir, balak Amalina NAshihin. dua2 ni budak kelas aku masa sem 1.hhehe. semoga berbahagia..

gemok lagi kan aku..haha. ada aku kisah, janji hhati senang 

ada banyak lagi, tapi nanti je la aku upload k. saja ja nak gtau yang aku skang da tak bergelar mahasiswa.( buat sementara)  dan skang ni da jadi pekerja. keja pa? tunggu nanti la ek.( bajet macam ada orang baca) ok. nak gerak tido sebab sok aku keja pagi.hehe.orait. selamat





3 comments:

sopiah said...

aku pun tak pernah perasan signboard alhamdulillah tu jauh.

Anonymous said...

Eh, nama Amal disebut.
Rasa macam famous pula XDDD

blankas92 said...

yong: itu la. aku pun baru perasan

amal: haha..da nak kawin kan?hehe