Wednesday, April 6, 2011

muet oh muet

salam
haha, hari ini bersamaan dengan 6 april 2011, aku menduduki muet buat kali ke dua, frust menongeng sebab sikit lagi nak dapat da band 4, lagi 3 ja. hampeh. kali ni aku bertekad nak pulun bebetul. yang lawaknya, malam semalam iaitu sebelum hari ini la, tido lambat. kesannya, bangun paghi mengantok la jawabnya. selesai solat, mandi apa semua, nak amik kunci. dok fikir, nak bawak keta ka moto. last-last amik moto la senang. nasib naik la naik moto. keluar rumah, masuk ja main road  depan rumah, terus jam. nasib naik moto. mencilok punya cilok, amik masa 15 minit jugak la nak sampai. padahal kalau nak ikutkan dalam 5 minit gitu ja.
moto pemberian ayahanda..hehe

moto ni la yang aku naik. da sampai kat depan pagar sekolah, aku turun moto, jumpa ngan pak guard. tau pak guard tu kata apa?

     aku: pak cik, perpustakaan kat mana?
          pak gad: cikgu terus kedalam, amik kanan. bangunan tu la. tingkat 4.

aku punya tahan gelak. stail kena panggil cikgu la pulak. lawak betul.
sekolah menengah kebangsaan tunku panglima besar. 

lawak betul. da masuk dalam tu, setel suma da, nak balik, ada la member se group ajak makan sekali. kendian jumpa pulak member lama dulu. masa kat kedai makan, dok sembang la kami dua dalam bahasa arab. (sikit sikit ja) masa nak bayar makan, mak cik kedai tanya
   "ni sapa yang nak p sambung jordan ni"
haha. cakap arab terus kena p jordan, tapi apa pun,, kedai tu murah la jugak makanan dia, hah. then balik umah, terus sambung tido, letih kot. dalam masa yang sama punya la dok tunggu kot la nak ada mesej apa dari dia.nampaknya terus diam ja henpon aku. lupa aku da kot. x pa la. 

oh ya. pasal kerja, sekarang ni aku kerja kat tempat lama aku. Pizza Hut Lcsc. dekat ja dengan rumah, dalam 3 minit da sampai. bahagian apa? bukan basuh pinggan k.

sekadar hiasan semata. tapi bahagian ni la yang aku jaga..make table.
dalam dapur punya keja. lepas SPM keja pizza.lepas asasi keja pizza. ntah2 lepas degree pun keja pizza, tu yang la ni aku da macam pizza da,hahha,ok. takat ni dulu. nak sambung tido lagi.haha.



No comments: